Odbiór i sprawdzenie paczki przy kurierze

Zadowolenie klienta to dla nas priorytet

W naszym sklepie dbamy o to, żeby każdy klient był zadowolony z zakupów i obsługi. Chcemy, żebyś czuł się dobrze, nawet gdy coś nie pójdzie zgodnie z planem, jak na przykład uszkodzenia podczas dostawy.

Dlaczego warto sprawdzić paczkę z kurierem?

Przed wysłaniem, każda paczka z naszego sklepu przechodzi kontrolę i jest ubezpieczana na czas dostawy, ale niestety czasem mogą zdarzyć się problemy w trakcie transportu. Dlatego ważne jest, abyś sprawdził paczkę, kiedy dostarczy ją kurier, nawet jeśli wydaje się, że jest w porządku na zewnątrz.

Co zrobić, gdy paczka jest uszkodzona?

Jeśli paczka jest widocznie uszkodzona, możesz odmówić jej przyjęcia i wypełnić protokół szkody u kuriera. Wtedy paczka wróci do nas, a my zajmiemy się sprawą. Możesz też przyjąć paczkę, ale wtedy także należy ją koniecznie sprawdzić i wypisać wszystkie szczegóły na protokole szkody przy kurierze. Decyzja pozostaje po Twojej stronie.
Jeśli paczka jest uszkodzona tylko trochę (na przykład karton jest uszkodzony, ale zawartość nie lub na przykład zawartość jest jedynie ubrudzona), musisz zgłosić to jak najszybciej do naszej obsługi klienta za pomocą formularza reklamacyjnego. W innym wypadku reklamacja nie zostanie uznana za zasadną.
Szybka informacja związana z uszkodzeniem paczki, pozwoli nam ubiegać się o odszkodowanie w ramach uszkodzenia przesyłki w transporcie i pomoże Ci uzyskać rozwiązanie w przypadku uszkodzenia zakupionych produktów.
Zachęcamy do kontroli dostarczanych paczek i życzymy udanych zakupów!
Koszyk
Scroll to Top
Litex Garden Logotyp

Informujemy

W dniach 01.05.-05.05. obsługa klienta będzie niedostępna.

Zapraszamy do składania zamówień przez sklep online.

Życzymy słonecznej majówki!